Saturday 29 January 2011

Aten , Ziela , Syazana , Wani , Syaza , Zureen

Aten
Fateen Suhailah
> yg paling alim dalam kelas kami ! ^.^ -- yes yes you are ! tak yah nak nafikan ! tengok tu ko nak bantah2 lak ... dah2 .. FULLSTOP aku ta kan tarik balik kata2 aku . teruskan menjadi hamba Allah yang patuh pada perintahnya . maaf kalau ade wat salah ngan ko . [mmg ade un] ko jgn lah sedih2 kalau ko terpaksa pindah ke KELANTAN jugak ... rezeki manusia tak dek sorg pun tahu . mane tahu ko akan lebih sukses di sana . and kalau ko stay sini , jgn lupekan kami2 yg dah pindah nie ! aku syg ko sgt sgt

Ziela
Syira Ziela
> ingat ta kite pernah jadi bestie time form 1 ngan alya ? hehe . aku takkan lupekan sume tue . aku ingat lagi waktu darjah lime kot ko nangis becoz aku tak maw layan kau . hahaha ... ko kan faint-hearted and sgt sgt sensitif . ko tahu tak ko baik ? ko tak pandai nak marah2 kat org lain . aku tak pernah nampak ko berdendam or benci kat sesape . kalau ade un , alahai sikit sangat ! ko mmg baik . aku takkan pernah lupekan ko


Syazana

> Saya ingat lagi awak sungguh2 nak saya duduk sebelah awak dulu ^^ ... saya nak mintak maaf sebab dulu2 slalu mcm buat jahat kat awak . sy byk dosa ngan awak . harap2 awak maafkan semua dosa2 saya yea .  teruskan menjadi hamba Allah yang baik . awak suke baca2 buku islamik ^^ saya suke awak mcm nie and jgn pernah berubah . biarlah ape org lain buat kat awak , jgn balas dendam and sentiasa ingat ade Allah dimana2

Wani
> Wani jgn lah sedih2 sebab tak dapat result yg wanie harapkan . sebenarnya rezeki kita ade kat mane2 . waniey un same INNOCENT ... wani baik sgt sgt . wani ingat tau jgn berubah . wani cukup baik skang . dulu wani pernah citer masalah kat kite . kite un trharu becoz ta sgka wani percaya kat kite . pastu wani letak kite kat top friend ... kite hargai sgt sgt . lepas nie kite akan jrg contact tapi kite tetap dekat dihati . kan ?

Syaza

> lu pahhal !! haha aku suke dengar ko ckp mcm tue derr ! aku tahu ko nie pun agak2 emo gak . pendek cerita budak2 3 rafflesia sumenya hati lembut . senang nangis . mende nie berjangkit anatara satu sama lain kan ? maybe ade org yg salah judge ko .. but aku kenal ko ! ko baik tahu ta ? aku akan miss nak skype ngan lu lagi lah derr !

Zureen

> kite dah kenal 9 tahun kan ? dan kite baru baik lepas masuk highschool .. waktu sekolah rendah aku ta suke ko , ko ta suke aku ... ngehehehe... zaman2 jahilliah sume nie ! aku terharu sgt sgt waktu last day aku kat SEMEKAR sebelum pergi asrama , aku keluar je kelas ko terus datang kat aku nangis2 . aku dah lah tengah nangis gile2 waktu tue sebab baru habis peluk2 ngan dak2 Yasmeen . pastu time aku peluk ko tue lagi lah berjurai2 airmata aku jatuh ... tatahu lah asal kite semua nie berat sanagt nak tinggalkan satu sama lain . kelas lain tek dop pun . kela kite mmg emo lah ! haha



last but not least . 
aku takkan pernah lupekan korang sume . korg adalah kawan2 yg tak mungkin dapat aku cari ganti !

No comments:

Post a Comment

Your comments here