Saturday 5 November 2011

The Arrivals | Kebenaran Kini Milik Dunia !!


Asalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh..
Pernah dengar tentang The Arrivals ? Dibawah saya sediakan sipnopsis berbahasa melayu . ianya membongkarkan kejahatan dan konspirasi2 dunia seperti NEW WORLD ORDER dan juga bukti-bukti penyebaran cara pemikiran yang korup [ rosak ] yang kini telah mendoktrin pemikiran kita secara terus !



______________

The Arrivals adalah satu siri video-video pendek yang bertujuan untuk menunjukkan bukti-bukti keagamaan yang membuktikan asas kepada semua yang diperlukan terhadap kewujudan golongan Anti-Christ , Al-Mahdi dan penurunan Nabi Isa. setiap episod menyerlahkan satu persatu bukti yang dinyatakan didalamnya. 

Siri-siri ini menumpukan kepada perpecahan diantara orang Muslim dan Yahudi dan masa-masa ketika zaman Nabi Isa. Video ini dibantu oleh sumber-sumber seperti Al-Quran , Bible dan Torah [Taurat]. Setiap kenyataan disokong oleh fakta yang telah didokumentasi yang diberi perincian secara jelas.

Video-video ini juga membongkar sekian banyak konspirasi-konspirasi yang semakin bertambah hari ini. Ianya juga menjelaskan tentang kedatangan NEW WORLD ORDER  dan apakah motif kewujudannya.

The Arrivals adalah satu bentuk jemputan kepada seluruh umat manusia sedunia kearah menyelongkar kebenaran. Ianya bukan sebagai satu bentuk propaganda untuk menyebarkan pandangan Islam dalam melihat sesuatu perkara dalam kehidupan , tetapi ianya lebih menumpukan kepada apa yang dinyatakan didalam kitab-kitab suci yang dikongsi bersama Yahudi dan Kristian.

The Arrivals juga bertujuan membetulkan salahfaham antara umat Islam dan orang Barat dan mengkaji tunjang perbezaan pendapat yang berlaku.


Video-video ini menggunakan Bahasa Inggeris untuk menyampaikan mesej secara terus kepada pihak barat. Mereka mampu membentuk satu imej yang jelas dan menakjubkan terhadap Islam dan pihak Timur Tengah. The Arrivals menampilkan kebenaran dalam bentuk yang mudah diterima untuk mereka yang mencari kebenaran

Kerja-kerja ini diinspirasikan oleh Hashemfilms dan pastinya kalam-kalam kebenaran didalam Al-Quran , Bible dan Taurat. Ia merupakan satu kerjasama oleh truthseeker[pencari kebenaran] Noreagaa dan achernahr. Video-video didalam siri ini tidak diberi taraf 'hakcipta terpelihara' supaya anda bebas untuk menyebarkannya kepada rakan-rakan dan dunia agar mesej kearah kedamaian dan kebenaran dapat tersebarluas kepada umat manusia sedunia


TESTIMONI

" saya sudah melihat The Arrivals , dan saya amat takjub dengan usaha yang dilakukan. Saya pasti akan mengesyorkan rakan-rakan saya untuk menziarahi website ini dan mengetahui kebenarannya" Edward Hawkins

"Saya telah mendengar tentang The Arrivals dari mulut ke mulut. Saya sudah tahu mengenai Islam... dan saya percayakannya! Saya pulang kerumah dan menonton The Arrivals dan bersengkang mata sepanjang malam. Wow ! anda betul-betul telah membuka mata saya. Teruskan perjuangan!" Andrea Quinn

No comments:

Post a Comment

Your comments here