Sunday 19 June 2011

Kepada Sahabatku Alya Najihah Zulkufli

Bismillahirrahmanirrahim awal bicara
assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh

Hmm ... Alhamdulillah akhirnya tercapai juga impian kau nak masuk SBP . alhamdulillah ko dpt masuk SBPI SElandar melaka . dekat tuu ngan kampung aku [kemendor] lebih kurang 15 minit jek . kalau ade kesempatan insyaallah aku dtg melawat [ err bukan aku pun dak sbp ke ? =.='  chance nak dtg melawat tipis kott ] tak pe lah . Kalau Allah izinkan tak dek ape yang mustahil , betul tak alya ? Alya alya alya . series aku rindu kat ko . hehe . uhmm ka sini aku nak pesan sikit . dengar ni nenek nak pesan ! hehe ...  kat mane2 kita pergi , we're gonna take our own sweet time getting along with it . so kalau ko terkene symptom atau dah disahkan homesick , just try TRYY TRY to hold on !
 bertahanlah alya . kau kuat . jgn layan sgt perasaan kau tu . banyakkan doa pada Maha Pencipta . kau kene ingat berapa lama kau mengharapkan peluang nie . jgn sia-sia kan . lagi2 kau dapat SBPI alya . well , setahu aku SBPI mmg islamik . mungkin tak se-islamik KISAS but maybe environment kat sane boleh membantu diri kau untuk berubah kepada yang lebih baik . tak tahulah  ko punye sekolah macam mane . but nevermind , were not depending on the school to be a better 'us' its all abut us right alya ? last but not least , i hope for your success and never forget us 3 rafflesian ... Salam Perantauan Alya :)

No comments:

Post a Comment

Your comments here