Tuesday 1 September 2015

#terbangtanpasayap

Bismillah...

In sya Allah saya akan memulakan siri penulisan ala-ala travelog bermula dengan blog ini.

Sebenarnya sudah sekian lama saya memendam hasrat untuk membukukan ulisan saya. Jadi saya Berdoa kepada Allah supaya memberi kemudahan dan melapangkan urusan saya. Tujuan saya tidak lain hanyalah untuk berkongsi beberapa ibrah yang saya kutip disepanjang perjalan saya bermula dari alam persekolahan hinggalah ke negara eropah.

Semoga para pembaca yang dirahmati Allah dapat memberikan sedikit saranan dan nasihat buat saya yang baru berjinak-jinak dalam dunia penulisan.

Kalau tiada aral melintang, saya merancang untuk menerbitkan buku tulisan saya pada akhir tahun 2016 atau 2018 bergantung kepada sebanyak mana saya mampu menulis.

Saya juga berhasrat untuk berkongsi sedikit tips-tips buat adik-adik yang ingin sirius dalam bidang akademik mereka dan dalam masa yang sama tidak mahu mengkesampingkan peluang yang ada untuk menambah ilmu dan amal.

In sya Allah...

Semoga hasrat saya ini diberkati dan diperkenankan oleh Allah swt

sehingga bertemu di entri akan datang

Assalamualaikum wbt.

No comments:

Post a Comment

Your comments here